Wij feliciteren Upscore indrukmakers met nieuwe naam en huisstijl. Veelbelovend! Veel succes!
Na maanden van voorbereiding over de nieuwe naam en huisstijl was het maandag 4 januari 2016 eindelijk zover: de naam Upscore indrukmakers zou bekend worden gemaakt! Vooraf was er contact geweest met BakkerRijk (www.besteljeeigentaart.nl en www.bakkerijspecialiteiten.nl) om de mogelijkheden te bespreken hoe dit op een leuke en verrassende manier bekend gemaakt zou kunnen worden? Als snel waren we het er over eens dat de eigenaar van Upscore in de eerste week van januari iedere dag bij klanten langs gaan met een mooie en lekker taart. Uit de enorme keuze uit soort taarten werd de keus gemaakt van een marsepeintaart met daarop een grote foto van de nieuwe huisstijl. Er is gekozen voor witte marsepein waardoor de nieuwe kleuren van de huisstijl een mooi contrast opleverden.
De eerste week van januari heeft voor Upscore veel positieve resultaten opgeleverd. Mooie ontmoetingen en mooie gesprekken met klanten over ondernemen, de business en de mooie momenten van het leven. En de taart smaakte heerlijk.
Mooie momenten in het leven, vier je goed. Wilt u ook een bijzondere taartenactie uitvoeren met en voor uw klanten? Het is geweldig om te doen en het levert u waardering en mooie reacties op. Samen met BakkerRijk brengt u meesterlijk lekker(s) dichtbij.
Neem contact met ons op en informeer naar de mogelijkheden. Of laat hieronder uw reactie achter. Wij doen u daarna graag een voorstel. Laat uzelf en uw klanten verrassen.